Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Allmänt kattprat Avel & genetik Avelshane finnes/sökes Berättelser Bortsprungen/hemlös katt Foder & pälsvård Fotogalleri Färggalleri Hobby & prylar Humor Hälsa & beteende iFokus info Kattklubbar Kattungar till salu/sökes Kattungeprat Kusinraser Minneslund Omplacering Sjukdomar & defekter Standard & färger Tävling Undersökning/omröstning Uppfödare Utanför ämnet Utställning
Avelshane finnes/sökes

Sida för avelshanar

2014-11-10 12:37 #0 av: vinden

Nu har jag tagit initiativet och skapat en grupp på FB där man kan lägga ut tillgängliga avelshanar. Förhoppningsvis kommer detta underlätta för er som söker avelshane. Den heter Siames/Oriental avelshanar Stockholm. Skicka mig förfrågan så lägger jag till er.

Anmäl
2014-11-12 07:42 #1 av: Lejonhjarta

Är det bara för hanar i Stockholm eller varför det namnet?

Anmäl
2014-11-12 10:14 #2 av: vinden

Det är tillåtet och lägga ut sina hanar även om det är utanför Stockholm men ja tanken är att samla tillgängliga hanar inom Stockholms området. Har du en hane som du vill lägga in så är du välkommen.

Anmäl
2014-11-12 15:47 #3 av: tuska

Man får räkna med att åka halva Sverige för att få tag i lämplig avelshane  =) kanske även göra en tripp till ett grannland,   man kan inte räkna med att det finns en lämplig hane runt knuten.  =)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.