Annons:
Etikettifokusinfo
Läst 2636 ggr
Missannas
2014-11-06 14:09

Medarbetare på sajten

Vi har en ny Medarbetare på sajten! Många av er känner säkerligen redan till henne, om inte vid namn så vid stamnamn S*Angels Co. Varmt välkommen som moderator Sandra! 🙂 

Jag vill också tacka av Line och Nilla som nu inte längre kommer arbeta med sajten. Ni vet redan vad jag tycker, ni har gjort ett toppenbra jobb med Siames iFokus genom alla år, tusen tack till er båda 🌺🌺 

Ja, nu är vi alltså fyra tjejer som jobbar med sajten, jag (Anna), Jelena, Lo och Sandra.

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Annons:
AngelsCo
2014-11-06 14:32
#1

Tack Anna för förtroendet, och tack Line och Nilla för ert fantastiska jobb!

Sandra - moderator & medarbetare Siames iFokus

kalindas
2014-11-06 23:03
#2

Välkommen Sandra! 🙂

Line och Nilla. En extra ros till ert fina arbete! 🌺

/Elisa

MissMaven
2014-11-07 16:50
#3

Tusen tack, Line och Nilla, för ert stora arbete, ni är guld värda. ❤️

Välkommen, Sandra! 🙂

Jag vill passa på att tacka och uppmuntra alla aktiva och mindre aktiva medlemmar för den fina sajten vi har; det är vi alla som gör sajten till vad den är; förhoppningsvis en trevlig plats på nätet med vänlig stämning som välkomnar alla som älskar orientaliska katter. ❤️

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

lynxlo
2014-11-07 17:01
#4

Varmt välkommen Sandra, toppen att du blir Medarbetare! 😃 Ett varmt tack till Nilla och Line för alla år av engagemang och arbete! Hoppas ni hänger kvar på sajten många år framöver ändå. ⭐️

Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus

kitte
2014-11-07 17:42
#5

Tack Nilla och Line, ni har gjort ett jättebra jobb!🌺Välkommen Sandra!🙂

Nilla
2014-11-08 10:14
#6

Tack alla! Ja  i många år har Line och jag jobbat med SIF ( sedan 2008 tror jag) - nu är det dags för nya fräscha förmågor. Jag är säker på att ni kommer göra ett toppen jobb. Vi finns här för råd och tips, när ni behöver oss.🙂

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: