Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Allmänt kattprat Avel & genetik Avelshane finnes/sökes Berättelser Bortsprungen/hemlös katt Foder & pälsvård Fotogalleri Färggalleri Hobby & prylar Humor Hälsa & beteende iFokus info Kattklubbar Kattungar till salu/sökes Kattungeprat Kusinraser Minneslund Omplacering Sjukdomar & defekter Standard & färger Tävling Undersökning/omröstning Uppfödare Utanför ämnet Utställning
Fotogalleri

bildtråd :D

2014-11-01 13:35 #0 av: Proktologi

liten update på hur det går hemma hos oss!
Sia är parad och ska förhoppningsvis kalva ut sin första kull i slutet av november!
Det är även min första kull och jag är skitnervös över att allt verkligen ska gå rätt till. Väntar även på godkänt stamnamn :D

Bröderna B är heltokiga. Bobban (Fd pumba) äter HELA TIDEN. måste banta ner honom innan januari då vi tänkt åka och ställa ut. 
Bemo har varit sen med att få nya tänder så han har haft lite inflammerat tandkött men är bra nu. sååå mycket kärlek här hemma.

Jag är aldrig ensam och vi trivs allihopa!

Anmäl
2014-11-01 13:36 #1 av: Proktologi

Bobban! (Se*torparkattens Pumba)

Anmäl
2014-11-01 13:36 #2 av: Proktologi

Bemo! (Se*Torparkattens Nemo)

Anmäl
2014-11-01 13:37 #3 av: Proktologi

och Sia :D Se*Videungens Sia

Anmäl
2014-11-01 14:57 #4 av: kalindas

Kär

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.