Annons:
Etikettifokusinfo
Läst 2263 ggr
Missannas
2014-10-27 15:00

Era åsikter om sajten?

Som rubriken lyder, jag vill veta era åsikter om sajten. Hjälp oss att förbättra genom att besvara frågorna 🙂

Hur hittade du hit? Var det via google? Andra sajter inom iFokus? Rekommendationer? 

Vilket var ditt första intryck av sajten? 

Vad skulle du vilja förbättra? Hur tycker du att dessa förbättringar kan genomföras?

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Annons:
MijmuPix
2014-10-28 10:24
#1

Jag hittade hit 2007 eller nåt sånt och då via en annan uppfödare om jag minns rätt. Genom åren har jag varit mer eller mindre aktiv i perioder, men de sista åren inte särskilt aktiv - och orsaken till detta är främst all reklam. I synnerhet den rörliga reklamen (videor, hastigt bytande av bild/text-loopar etc) som ökat väldigt mycket och vars "strategiska placering" ofta brer ut sig så pass mycket att den skymmer artiklar och trådar.  
Jag har inte sinnesro att logga in, läsa och kommentera längre. Efter nån minut snurrar mina ögon lika mycket som ormen Kahs och jag orkar inte titta mer utan byter till nån annan sida. Den platta/stilastående reklamen stör mig inte så mycket (även om den fått bre ut sig väldigt mycket den också) men den rörliga reklamen är stressande och irriterande, och  får åtminstone mig att inte titta in på Siames i fokus lik ofta som förut.

Sist vill jag bara säga att sajtvärdarna gör ett mycket bra jobb :-)

Missannas
2014-10-28 14:18
#2

Tack! 🙂 

iFokus finansieras ju genom reklam så den kan vi inte slippa så länge vi vill ha ett gratis medlemsskap, men jag håller med dig och hade själv gärna sett att man tog bort den rörliga reklamen samt plockade bort reklamen mellan sajtheadern och själva sajten. Detta är dock inget jag som Sajtvärd styr över.

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Maria29
2014-10-28 16:10
#3

Jag hittade hit för många årsedan när jag letade siames (och sedan har jag gått med i flera iFokus grupper) och hittade mycket rikigt en siames och en balines (även en OSH) via sidan. Jag är nöjd med sidan tack vare alla andra som håller sidan vid liv och för allt stöd jag fått genom åren när jag kommit med frågor. 🙂 Kanske inte de svaren du sökte.

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Missannas
2014-10-28 18:08
#4

Alla svar är välkomna 🙂

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Upp till toppen
Annons: