Annons:
Etikettavelshane
Läst 2857 ggr
vinden
10/25/14, 9:01 PM

Lånar ut min hane.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lånar ut min hane till friska honor. En helt underbar kille som bara vill kela. Ua på alla tester. Han blir pappa i december då min hona är dräktig. Malakit som han heter är brunmaskad med vackra blåa ögon. Stamnamnet är S*VarietyShowArmani med pappa som är import från Holland. Malakit är PRA fri. Han finns i stockholm.

Annons:
[SEQJOUZ]
10/25/14, 9:30 PM
#1

Alla tester är det TF och Giardia oxå? Vilken härlig superblick den gillar jag hos kat IV! Lycka till med bebbarna

vinden
10/25/14, 9:46 PM
#2

Testerna jag syftar på är navelbråck, testikel och fiv/felv. Målet är att testa mot dessa du nämnde plus klamydia inom snar framtid just för o veta att min hane är fri mot dessa o då kan man med rätta kräva att honorna ska va det oxo. Vill inte ha hem sånt.

[SEQJOUZ]
10/25/14, 10:31 PM
#3

Jättebra tanke och det skall du såklart be om och nej, det är inte roligt att få i katteriet och är kostsamt och katter/ kattungar kan bli så sjuka…att testa är klokt ;) Får man det finns behandling och medicin och andra som kan ge råd och stötta. Lycka till :D

lynxlo
10/26/14, 2:05 AM
#4

Hej vinden! Komplettera gärna din annons med att fylla i din profil här på forumet. Lycka till med tjejerna!

Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus

Denna kommentar har tagits bort.
vinden
11/5/14, 8:01 PM
#6

Nu är alla tester klara. Kan med ett leende säga att mina katter är : giardia, herpes,klamydia samt mykoplasma negativa. Superlycklig. Nästa steg är stamnamnsansökan.

Annons:
[SEQJOUZ]
11/5/14, 9:55 PM
#7

Super, det var bra gjort och stort lycka till med allt och ditt stamnamn :D

vinden
11/5/14, 10:32 PM
#8

Tack.

Nebel
11/6/14, 9:54 PM
#9

Snygg kille, lycka till!

vinden
11/7/14, 6:05 PM
#10

Det bästa med min hane är att han är strilfri även efter att parat två honor redan. Stolt.

Missannas
11/7/14, 11:54 PM
#11

Hej vinden, vi vill veta vem du är. I vår välkomsttråd finner du våra annonsregler, var vänlig komplettera din annons. Annars kommer vi behöva plocka bort den dessvärre.

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

vinden
11/8/14, 12:52 PM
#12

Ok förstår detta men har inte kunnat göra detta. Är det profilsidan du menar?

Missannas
11/9/14, 11:42 PM
#13

Såg att du fyllt i din profil, komplettera annonsen med kontaktuppgifter också är du snäll, så är jag nöjd. 😊

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Annons:
vinden
11/10/14, 6:54 AM
#14

Har gjort det redan.

Upp till toppen
Annons: