Utanför ämnet

Redigering av egene innlegg.

2014-09-15 17:32 #0 av: Attacks

Man kan jo kun redigere egne innlegg her innenfor en viss tidsramme.

Skulle det gå an å få stille det inn annerledes i salgsannonser? Veldig fint om en kunne redigere salgs/ønskes annonser selv :-)

Anmäl
2014-09-15 17:34 #1 av: Cireea

Du kan redigera ditt inlägg 1 timme efter publicering. Håll musen till högra nederkanten på ditt inlägg så kommer det upp "Hantera" , där kan du redigera. 

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2014-09-15 17:37 #2 av: Emo

TS Du kan be sajtvärd eller medarbetare att ändra. Det brukar fungera på de flesta sajter här.

Medarbetare på Pärlpyssel och Pyssel
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo
, ägare till Emos Shop sen 1973

Anmäl
2014-09-15 17:40 #3 av: VildaVittra

Det är en funktion som sajtvärdarna på de olika sajterna inte styr över, vill du ge det som förslag så är det ägarna av ifokus du ska vända dig till, exempelvis via support. Även om jag snarare är av den åsikten att medlemmarna inte skulle kunna redigera sina inlägg alls. 

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Anmäl
2014-09-15 17:49 #4 av: Attacks

Ja, jeg vet en kan innenfor 1 time Ler

Ville bare vært fint å kunne for eksempel  redigere innlegg 1 selv for eksempel ved salg og skrive når katten var solgt, uten å dra opp en tråd igjen :-)

Anmäl
2014-09-15 18:11 #5 av: Emo

#4 Varför? Vad är det för fel med att be rätt personer att göra det? Vilket kaos det skulle bli här om alla fick redigera hur som helst när som helst. Förskräckt

Medarbetare på Pärlpyssel och Pyssel
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo
, ägare till Emos Shop sen 1973

Anmäl
2014-09-15 20:10 #6 av: Attacks

Kaos ja, om det gjaldt alle innlegg på hele forumet.

Jeg mente KUN innlegg 1 - det aller første man skriver når man skal selge eller søker etter en katt - ingenting annet Ler

Men går det ikke, så går det ikke - ikke noe problem - bare et lite spm fra min side Ler

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.