Annons:
Etiketttillsalu
Läst 3443 ggr
[idaskoog]
8/1/14, 4:07 PM

Tre pojkar söker ett nytt kärleksfullt hem

Mamma: S*Jean Dark Never Winterland SIA h 21 (PRA neg)

Pappa: S*Sandvretens Sangiovese OSH a 25 (PRA neg)

Uppfödare: Ida Skoog 

Hemsida: www.snorkfrökens.hemsida24.se

Annons:
[idaskoog]
8/1/14, 4:11 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

SE*Snorkfrökens Lupin är en blåtickad orientaliskt korthårs hane som nu är 8 veckor gammal. Lupin är ett riktigt charmtroll som varit först med allt. Först med att öppna ögonen,gå på lådan och äta riktig mat. Han kommer alltid och möter en vid dörren och älskar såväl bus som mys. Lupin vill inte flytta som ensamkatt utan måste ha en kattkompis hemma. Han är van vid hundar,andra katter,barn och vanligt "stök" i ett hus.

molam
8/1/14, 4:16 PM
#2

Jag har hört att VISSA kattraser kan vara allergivänliga, är detta en sådan ras?

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

[idaskoog]
8/1/14, 4:16 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

SE*Snorkfrökens Vallmo är en röd classic tabby orientaliskt korthårs hane som är 8 veckor gammal. Han blir bara roligare och roligare för varje dag som går, hittar på otyg och bus. Vallmo är en riktigt snygg kille och jag ser gärna att han kommer till ett hem där det finns ett utställningsintresse. Vallmo vill inte flytta som ensamkatt utan måste få ha en kattkompis att busa och mysa med. Han är van vid hundar,barn, andra katter och vanligt hus-stök.

[idaskoog]
8/1/14, 4:20 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

SE*Snorkfrökens Flox är en cremetickad orientaliskt korthårs kille som är 8 veckor gammal. Flox är den mysigaste killen i kullen, han kurrar hela tiden, snuttar på mamma så fort han får chansen och vill ha det bästa av livet. Han kör sina bus-rundor och sedan måste han bara få gosa. Flox vill inte flytta som ensamkatt utan måste få ha en mysig kattkompis hemma som kan hålla honom sällskap. Han är van vid hundar,andra katter, barn och vanligt stök i ett hus.

[idaskoog]
8/1/14, 4:22 PM
#5

#2 Kattungar säjs vara "mer" allergiframkallande oavsett ras. Vad jag har hört så finns det inga allergivänliga katter utan det är från individ till individ. Men jag är tyvärr ingen expert på allergier.

molam
8/1/14, 4:40 PM
#6

Hmm okej, tack så mycket ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
kitte
8/1/14, 6:58 PM
#7

Helt underbara!😍 Bebissjuk varning!❤️❤️❤️

kalindas
8/1/14, 8:48 PM
#8

❤️

/Elisa

Beige
8/1/14, 9:50 PM
#9

Så fina killar 😍

alltidsiames
8/2/14, 6:32 AM
#10

Dom är ljuvliga!

cillaroten
8/2/14, 11:45 AM
#11

Jättefina pojkar ❤️

Missannas
8/4/14, 2:01 PM
#12

Så söta, lycka till med hemmen ❤️

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Espresso Love
8/19/14, 1:49 PM
#13

Nydelige gutter. ❤️

Annons:
Jossefina
8/19/14, 2:52 PM
#14

såå söta ! mjau minisläktningar.. säger Simon

GunillaSverkersson
8/19/14, 7:47 PM
#15

Super fina små söta killar 😍 Pappa hälsar.

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

Upp till toppen
Annons: