Annons:
Etikettofftopic
Läst 3205 ggr
kalindas
7/4/14, 8:58 PM

Anonym...

Såg att det kommit in anonyma kommentarer på sidan. Ska vi verkligen ha detta på SiF? 🤔
Vi diskuterar inga direkt känsliga ämnen och skulle vi göra det så gör vi det i Café Siam.
Risken för barnsliga påhopp pga ovänskap och konkurrens mellan uppfödare är betydligt större om det dyker upp massa elaka anonyma kommentarer.

/Elisa

Annons:
[mommo 12]
7/4/14, 9:11 PM
#1

Håller med.

Anonym
Anonym
7/4/14, 9:11 PM
#2

Kattbajs på alla eller vadå?

[mommo 12]
7/4/14, 9:12 PM
#3

Nej jag bara skoja😇

Missannas
7/4/14, 10:11 PM
#4

Nej, det ska vi inte ha. Bra att du uppmärksammade mig kalindas, ska få detta ordnat. Det måste skett en automatisk ändring av inställningarna under uppdateringen.

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Missannas
7/4/14, 10:15 PM
#5

Sådär, fixat 🙂

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

[mommo 12]
7/4/14, 10:17 PM
#6

bra gjort.

Annons:
kalindas
7/4/14, 10:40 PM
#7

Tack! 😃

/Elisa

[mommo 12]
7/5/14, 7:57 PM
#8

Ska se om man kan vara anonym.

ICKE!

yes.

Denna kommentar har tagits bort.
Lejonhjarta
7/5/14, 10:21 PM
#10

Hur funkar d? Kan man inte skriva då om mn e anonym eller vad? Men man kan skriva om man inte har into och inte skrivit något om sig själv eller? Tycker mig se det ibland och det är lite trist…Tycker d är en bra policy har ju bara inte tänkt tanken att d skulle kunna gå…

kalindas
7/6/14, 12:15 AM
#11

#10
På t.ex. Kvinna i fokus så finns en knapp där man kan välja att vara anonym. Det kan vara att man vill berätta något intimt, men kanske inte har lust med att gå ut med sitt namn. Då skriver man inlägget och klickar på skicka anonymt, så läggs inlägget upp, men det står anonym som författare. Jättebra på sådana sidor. 🙂
Den knappen hade dykt upp här av misstag och utnyttjades direkt med en dum kommentar. På sidor när det handlar om avel, utställning och konkurrens mm och där osämja lätt blossar upp, så är det livsfarligt att ha en "anonym" knapp.🤐
Men den är borttagen nu. 🙂

/Elisa

[SE* Qjou´z]
7/6/14, 1:13 AM
#12

Bra Elisa 😉

Lejonhjarta
7/6/14, 11:48 PM
#13

Ok, ja d kan ju fylla sin funktion på såna sidor d håller jag med om men inte här. 🙂

Annons:
[mommo 12]
7/7/14, 9:45 AM
#14

Det kan ju vara bra att kunna vara anonym på vissa sidor, jag skulle inte velat skriva ifall om jag har ont i rumpan liksom. Annars på sådana här sajter om katter behöver man väll inte vara anonym, förutom om man ska skriva att katten har gett mig t.ex. rännskita.

Upp till toppen
Annons: