Annons:
Etikettavelshane
Läst 1950 ggr
Sussi89
2014-04-16 15:18

Carl Philip is back.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag är lite smått tillbaka, inte på heltid med ska kolla in här lite oftare nu.
  Inte lätt att komma ihåg alla, men jag är iallafall matte till Carl Philip, Björne och Björnelina

Det är mest för Carl Philips vägar som jag skriver nu. Han blev chipkastrerad för två år sedan och har inte sedan dess lyckats para någon hona, senast vi testade var i vintras. Och då verkade han fatta grejen, men det blev inget ändå. Men nu skulle jag vilja testa igen, han är hanig, och har absolut vårkänslor!
  Men nu har jag ingen som är villig att vara försökskanin längre ;)

Så jag tänkte höra mig för här, om någon skulle vilja testa Carl Philip? Men som sagt jag kan inte garantera att han ens "klarar av" det.

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Annons:
Sussi89
2014-04-16 15:19
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

:)

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Sussi89
2014-04-16 15:19
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

.

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Skorpion76
2014-04-16 15:23
#3

Vilks söta bilder på barnen och katterna! 🐱


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

kalindas
2014-04-16 15:27
#4

Han har ju blivit pappa en gång i alla fall. Så du får hoppas att det funkar nu med. 🙂

/Elisa

Missannas
2014-04-16 18:20
#5

Vilka härliga bilder! Välkommen tillbaka 🙂

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Lejonhjarta
2014-04-17 00:54
#6

Åååå, ja vill låna honom igen fast senare om han fortf är fertil då! Hans ena son går ju på utställning hos nya ägaren och det går toppenbra!! Fick så mkt lovord av Dagny Dickens sist hon dömde honom. <3 Skulle vilja göra om den kombinationen. :-)

Annons:
Nebel
2014-04-19 00:35
#7

Superhärliga bilder! Önskar er lycka till ;)!

Luxi
2014-07-13 16:04
#8

Finns han tillgänglig för avel Carl Philip, vart bor ni?

Sussi89
2014-07-14 14:01
#9

#8 Skickar PM Luxi :)

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Nilla
2014-07-17 21:24
#10

Hej Sussi, så roligt att se Carl-Philip igen! Härliga bilder. Jag har också varit "borta" ett tag, men vi försöker hjälpas åt med sajten nu under sommaren, även jag.  🙂

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Upp till toppen
Annons: