Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Allmänt kattprat Avel & genetik Avelshane finnes/sökes Berättelser Bortsprungen/hemlös katt Foder & pälsvård Fotogalleri Färggalleri Hobby & prylar Humor Hälsa & beteende iFokus info Kattklubbar Kattungar till salu/sökes Kattungeprat Kusinraser Minneslund Omplacering Sjukdomar & defekter Standard & färger Tävling Undersökning/omröstning Uppfödare Utanför ämnet Utställning
Foder & pälsvård

Mums med hjärta!

2014-04-08 21:02 #0 av: jillan

Har läst lite om BARF, så jag blev lite sugen på att ge katterna lite godsaker:) Idag fick de kycklinghjärta & det var populärt!

Anmäl
2014-04-09 16:57 #1 av: kitte

Åh vad mumsigt! Och så nyttigt, grishjärtan brukar vara jättepopulärt också Glad

Anmäl
2014-04-09 20:20 #2 av: jillan

#1 hade tänkt köpa grishjärta, men dom hade inte det. Hoppas på att det finns nästa gång jag handlar.

Anmäl
2014-04-10 12:44 #3 av: Attacks

Dem elsker det her også :-)

Anmäl
2014-04-10 13:27 #4 av: Missannas

En riktig delikatess även enligt mina katter och supernyttigt eftersom de är rika på taurin. Glad

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Anmäl
2014-04-10 17:02 #5 av: jillan

Kan man frysa in hjärtan? Läste på barf i fokus att man helst inte ska ge varje dag som godis. Eller hur länge håller dom sig i kylen? Frågade där med, men ställer frågan här med:)

Anmäl
2014-04-10 17:16 #6 av: Missannas

Det går utmärkt att frysa in! Vet inte hur länge de håller sig i kylen. Själv köper jag dem frysta i stora block från hundmatbilen, (ekologiskt sortiment) och tinar upp portionsvis.

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Anmäl
2014-04-10 20:29 #7 av: kalindas

Saga anser att man inte ska tugga hjärtan, så hon sväljer dem hela och snabbt för att ingen annan ska ta dem. Skämtar
Det slutar ofta med att hon ofrivilligt "matar" hunden. 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.