Annons:
Etikettbortsprungen
Läst 3405 ggr
tuska
9/3/13, 11:28 AM

jag vet du finns

 Snälla kattmänniska !

En lite äldre utsvulten mager  siames hona funnen på en soptipp i somras. där jag befinner mej nu får jag stryk av de andra kissarna som bor här. Katten finns i Långsele och kan få skjuts till Sundsvall.

Var finns du som vill ge mej ett bra liv ?   Jag vet inte riktigt hur jag ska bete mej tillsammans med andra katter och därför måste du ha en lugn  snäll katt som min kompis, kanske har jag tidigare varit ensamkatt, mycket talar för det och helt fel vore det inte att få vara det.

 Jag är jätte snäll kelig och go

Får jag leva med dej goa människa resten av mitt liv ?  jag har nog något år på nacken men hur många är svårt att säja.

 Ring Jenny om du vill hjälpa denna fina siames hona

Tel 076-1195465

Eller maila Jenny.Frolen@hotmail.com

Annons:
Nebel
9/3/13, 2:23 PM
#1

Bra initiativ! Jag har bett vänner uppåt landet föra informationen vidare. Hoppas det löser sig för lilla Majsan!

Nilla
9/3/13, 2:52 PM
#2

Lägg in denna annons på Katter.IFokus också. Håller tummarna för att hon hittar hem innan vintern. Jättebra initiativ! 🥳

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Spotless
9/3/13, 6:14 PM
#3

Åh, vad jag hoppas att hon hittar sitt hem snart! Ett hem där hon får vara en älskad prinsessa och där hon får all den omvårdnad och uppmärksamhet hon behöver.

tuska
9/3/13, 8:01 PM
#4

   Hon har fått ett nytt hem.  Hon blir ensamkatt, det kommer hon att trivas med.   Den som tar hand om henne har tidigare haft siames

Nebel
9/4/13, 12:56 AM
#5

Super!

Spotless
9/4/13, 1:16 AM
#6

#4 Härligt!

Annons:
[lucii]
9/4/13, 10:19 AM
#7

åååh vad glad jag blir att det löste sig med hem 🙂

Siameshona
9/4/13, 11:10 AM
#8

Helt underbart!!

Missannas
9/5/13, 8:15 PM
#9

Vilka bra nyheter Inger! Hoppas hon blir riktigt bortskämd med massor av god mat, kärlek och uppmärksamhet.

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Upp till toppen
Annons: