Annons:
Etikettuppfödare
Läst 5443 ggr
Kawaiih
5/4/13, 11:24 PM

Siames uppfödare i Uppland?

Hemsidor till siames uppfödare i Uppland. Bor i Uppsalatrakten och letar nu med ljus och lykta efter en siames då jag och sambon separerat och min katt behöver en kompis då han inte trivs själv. Min katt är då en siameskorsning och jag är helt kär i hans egenskaper han fått ifrån siamesen så nu letar jag efter en renrasig.

Jag letar efter en kattunge och som helst inte visat några tendenser till att klösa på tapeterna då jag flyttar in i en nytapetserad lägenhet.
Lägenheten är på 72 kvadrat meter där jag, min hund och katten bor. Hunden är jättevan med katter och bryr sig därför inte om dom.
Katten hade jag tänkt att skulle va innekatt med inhägnad altan samt så tänkte jag ha den till promenader i koppel.

Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering

Annons:
kalindas
5/4/13, 11:37 PM
#1

Titta på omplacering. Där var en jättefin siameshona som söker nytt hem. Kommer inte ihåg var de bodde.

/Elisa

timille
5/5/13, 9:19 AM
#2

Vi är två uppfödare som delar stamnamnet Timille, jag bor i Uppsala (Luthagen) och Petra bor i Västerhaninge utanför Stockholm. Vi har två kullar kattungar just nu och även en ung SYS-hona för omplacering.

petra_thunell@hotmail.com

frasetskattklubb@yahoo.se

hemsida: www.timille.se

Upp till toppen
Annons: